Дякуємо, ваше повідомлене прийняте

Наші менеджери опрацюють його
і зв'яжуться з вами якнайшвидше.
30 липня 2015
 Автоматизоване водіння. Технології майбутнього як запорука розвитку Bosch

  • Автоматизоване водіння здатне змінити ринок систем допомоги водієві
  • За прогнозами Bosch, у 2016 році системи допомоги водієві «зароблять» один мільярд євро
  • У 2014 році Bosch вперше поставив на ринок понад 50 мільйонів датчиків
  • Bosch планує виготовити свій десятимільйонний радар (77 ГГц) у 2016 році
  • Розвиток автоматизації водіння здатне в одній тільки Німеччині скоротити на третину кількість ДТП

Штутгарт – для Bosch автоматизоване водіння – це аж ніяк не нездійсненна мрія. Наразі компанія вже досягла комерційного та технологічного успіху у цій галузі. «Автоматизованому водінню під силу серйозно змінити ринок систем допомоги водієві», – говорить доктор Дірк Хоейзел, член ради управління компанії Robert Bosch GmbH. Зараз продажі Bosch в секторі автоматизованого водіння зростають на третину щорічно. Хоейзел додає: «У 2016 році продажі в сегменті систем допомоги водієві будуть перевищувати один мільярд євро».


Від окремих компонентів до цілої системи

Будучи одним з ключових постачальників автомобільних продуктів, Bosch є експертом у всіх технологіях, необхідних для автоматизованого водіння. Мова не тільки про трансмісії, гальмівні системи та рульове управління, але також і про датчики, системи навігації й розробки для салону автомобіля та вулиці. Як зазначає Хоейзел, «Bosch розробляє все – від окремих компонентів до системи повністю». Сенсори Bosch користуються значним попитом: торік компанія встановила новий рекорд, продавши більше 50 мільйонів датчиків для систем допомоги водієві. Кількість проданих у 2014 році радарів та відеосенсорів подвоїлася – і у 2015-му ці показники будуть рости. У всьому світі Bosch є лідером ринку в сегменті продажів радіолокаційних датчиків, що використовуються в таких системах, як адаптивний круїз-контроль (ACC). Очікується, що у 2016 році Bosch виготовить свій десятимільйонний радар (77 ГГц).


Близько 2000 інженерів працюють в Bosch над системами допомоги водієві

На даний момент в Bosch близько 2000 інженерів (що на 700 осіб більше, ніж два роки тому) працюють над вдосконаленням систем допомоги водієві. Системи допомоги водієві є базисом для автоматизованого водіння. Навіть сьогодні, вони допомагають водіям маневрувати на дорозі, гальмувати, уникаючи зіткнення з перешкодою. Але технології не зупиняються на досягнутому. Європейські автовиробники тепер пропонують транспортні засоби, укомплектовані не тільки системами курсової стійкості або адаптивного рульового управління, а й системою допомоги при їзді в заторах від Bosch. «Чим більше ми будемо відходити від самостійного водіння автомобілів, тим більше нових систем допомоги буде з'являтися», – говорить Хоейзел.


У 2020 році автомобілі повинні їздити по шосе автономно – так, як з 2013 року це роблять тест-кари Bosch, що пройшли випробування на трасах A81 у Німеччині та Interstate 280 в США. Однак, якщо подібне відбудеться, нормативно-правова база повинна піти в ногу з технологічними розробками. Поки що у Віденській конвенції про дорожній рух 1968 року існує правове обмеження, згідно з яким водії повинні постійно керувати своїм автомобілем. Іншими словами, водіння з високим ступенем автоматизації поки ще не є легальним. Тим не менше, є ознаки швидких змін в регулятивній базі Німеччини та багатьох інших країн. Один з можливих варіантів – дозволити вести автомобіль системі автопілота, але до тих пір, поки водій сам її не відключить й не візьме контроль на себе. Ведуться дискусії про те, як переглянути правила, щоб дозволити цей виняток. Але в даному питанні ставиться ще одна умова: система автопілота повинна бути випробувана кількома мільйонами «тестових» кілометрів, перш ніж буде допущена до виробництва.


Автопілот підвищує безпеку, ефективність та комфорт

Для Bosch, автоматизоване водіння – це в першу чергу безпечний дорожній рух. Згідно зі статистикою, щорічно 1,3 мільйона людей у всьому світі гине в ДТП. У 90% випадків аварії були спровоковані людською помилкою. «В критичних дорожніх ситуаціях правильна допомога може врятувати життя», – говорить Хоейзел. Дослідження аварійності, які проводив Bosch, підтвердили, що збільшення автоматизації може знизити кількість нещасних випадків на дорогах – на третину в одній тільки Німеччині. І автоматизація водіння робить дорожній рух не тільки безпечним, але й ефективнішим. Американські дослідження свідчать, що застосування на шосе стратегії прогнозування водіння може заощадити до 39% палива. До того ж, автомобіль з автопілотом відкриває новий досвід водіння, адже він стає справжнім домом на колесах.