Дякуємо, ваше повідомлене прийняте

Наші менеджери опрацюють його
і зв'яжуться з вами якнайшвидше.
23 вересня 2015
Гібрид для всіх: 48-вольтна система Bosch підходить навіть для компактних автомобілів

  • Гібридний двигун скорочує витрату палива на 15% та дозволяє підвищити функціональність автомобіля
  • Нова функція: можливість водіння виключно на електропривідній системі у режимі «стоп-енд-гоу» трафіку
  • Нова функція: автоматичне паркування - за допомогою програми та ключа запалювання

Франкфурт/Штутгарт, Німеччина – Компанія Bosch розробила гібридний привід, який економічно вигідний навіть для невеликих автомобілів. Наступне покоління автомобілів вже буде укомплектовано цієї гібридною системою, до того ж її ціна складе лише частину від нинішніх розцінок на гібриди. «З системою посиленої рекуперації гібриди стають доступними кожному автовласнику», - говорить д-р Рольф Буландер, член ради управління Robert Bosch GmbH та керівник департаменту Mobility Solutions.


Водії отримають відомі переваги гібрида: автомобіль стане більш економічним. Навіть у сучасних автомобілях гібрид здатний знизити споживання палива на 15%, і не тільки під час тест-драйвів, а й у повсякденних дорожніх ситуаціях. Крім того, бензинові та дизельні двигуни здатні отримати додаткові динамічні характеристики завдяки електричній потужності. Під час прискорення електропривід додає двигуну внутрішнього згоряння додаткові 150 Нм. Ця сукупна потужність, відповідає потужності двигуна компактного спортивного автомобіля.


На відміну від звичайних 400-вольтних гібридів, гібридна система Bosch – 48-вольтна і, отже, коштує дешевше. Замість великого електродвигуна, у системі використовується вдосконалений генератор, який у 4 рази потужніший за звичайний. Мотор-генератор за допомогою ременя забезпечує двигун внутрішнього згоряння потужністю 10 кВт. Силова електроніка є сполучною ланкою між додатковою батареєю низької напруги та мотор-генератором. 12-вольтна бортова мережа автомобіля обслуговується від 48-вольтної електричної системи транспортного засобу, завдяки перетворювачу живлення DC/DC. Система використовує недавню новинку Bosch – компактний літій-іонний акумулятор.


«48-вольтний гібрид стане привабливим варіантом для водіїв у Європі, Північній Америці та Азії», - говорить Буландер. Bosch розраховує, що у 2020 році близько 4 мільйонів нових автомобілів по всьому світу будуть укомплектовані цієї гібридною системою двигуна.


Друге покоління прототипу: паркування за допомогою однієї кнопки

На Автосалоні у Франкфурті IAA 2015 компанія Bosch представить нове - друге - покоління гібрида (технологія на даний момент ще знаходиться у розробці). У прототипі потужніший мотор-генератор безпосередньо зв'язаний з трансмісією, а не з двигуном внутрішнього згоряння. Таким чином, гібрид може не тільки забезпечити автомобіль електрикою протягом короткого періоду часу, а й гарантувати повністю електропривідне водіння навіть на низьких швидкостях, наприклад, у режимі руху «стоп-енд-гоу».


Компактні автомобілі, завдяки новому гібриду, можуть бути укомплектовані новинкою цього року - помічником автоматичного паркування (парктроніком) з дистанційним управлінням. За допомогою парктроніка водій має змогу припаркувати автомобіль дистанційно, перебуваючи на тротуарі. Помічник здатний припаркувати автомобіль навіть на найобмеженішому паркінгу або у тісних гаражах.


Парктронік використовує ультразвукові датчики і базується на повністю автоматичній системі парковки, що використовується у автомобілях з автоматичною коробкою передач. Завдяки вбудованому електродвигуну, система здатна самостійно прискорюватися і автономно перемикати передачі. Процес паркування запускається натисненням кнопки на ключі запалювання, при цьому водій в автомобілі може не перебувати. Крім того, Bosch розробила спеціальний додаток для смартфонів, за допомогою якого водій також може управляти парктроніком дистанційно.